Tak brzmi równouprawnienie
Omni Option to nigeryjska agencja, która w działaniach autopromocyjnych chętnie wykorzystuje nieoczywiste święta, typu Międzynarodowy Dzień Osób Leworęcznych czy Międzynarodowy Dzień Alfabetyzacji, by zaprezentować światu swoje pomysły kreatywne.
Poniższa praca wpisuje się w ten nurt. Z okazji tegorocznego Dnia Kobiet team agencyjny postanowił pokazać na autentycznym przykładzie, jak w praktyce może wyglądać równouprawnienie i inkluzywność w warunkach zawodowych. Chociaż w zespole dominują mężczyźni (i oni mają najwięcej do powiedzenia na każdy temat), szef jako pierwszej oddaje głos kobiecie (chociaż ona nawet nie próbuje się przebić przez męski chór).
Całość została zrealizowana za pomocą minimalnych nakładów finansowych i wyłącznie w formie cyfrowej (digital), co pozwoliło koszty dystrybucji sprowadzić praktycznie do zera.
O innych działaniach agencji Omni Option z zakresu self-promo pisaliśmy TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa