logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  15.03.2010

Tajniki partnerskiej współpracy



„Partnerstwo to znacznie więcej niż kompromis. To czerpanie z różnorodności, które przynosi wszystkim korzyści” – mówi Ros Tennyson, ekspertka w dziedzinie partnerstwa trójsektorowego z The Partnering Initiative. Praktyczną wiedzę na ten temat można będzie zdobyć podczas kursu „Akademia Partnerstwa”.

Od czasu pojawienia się w Polsce funduszy unijnych, termin 'partnerstwo’ stał się bardzo modny i nad wyraz często używany. W ramach programu LEADER powstało w całym kraju kilkaset Lokalnych Grup Działania, obecnie powstają Lokalne Grupy Rybne, w realizowanym w poprzednich latach programie EQUAL także powstawały partnerstwa. Większość tych struktur nastawiona jest jednak wyłącznie na pozyskanie i sprawne rozdysponowanie funduszy unijnych, a nie na prawdziwie partnerską, długofalową współpracę na rzecz dobra publicznego. W ferworze dzielenia pieniędzy gubi się często najważniejsza idea.

Kurs „Akademia Partnerstwa” jest adresowany do przedstawicieli wszystkich sektorów życia publicznego – organizacji pozarządowych, dużych i małych firm, instytucji rządowych i samorządowych, uczelni i szkół – którzy chcą stosować partnerstwo w praktyce, przyczyniając się tym samym do bardziej dynamicznego rozwoju społeczno-gospodarczego regionu i budowania atmosfery współpracy. Program Akademii Partnerstwa został opracowany wspólnie przez praktyków partnerstwa z Polski i Wielkiej Brytanii. Kurs bazuje z jednej strony na metodyce stosowanej od ponad 15 lat w wielu krajach świata przez The Partnering Initiative (program Międzynarodowego Forum Liderów Biznesu), z drugiej – na polskich doświadczeniach z wdrażania idei partnerstwa w praktyce (działalność Krajowej Sieci Grup Partnerskich wspieranej przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska).

Podczas 3-miesięcznego kursu (kwiecień – czerwiec 2010) uczestnik nabędzie wiedzę na temat wszystkich faz cyklu rozwoju partnerstwa (planowanie, budowanie, zarządzanie i utrzymywanie relacji, przegląd i korekta, utrwalanie wyników działań), praktyczne umiejętności (komunikacja wewnętrzna, moderacja, prowadzenie negocjacji, analiza i refleksja, tworzenie studium przypadku, współpraca w grupie, komunikacja zewnętrzna, monitoring i ewaluacja, zmiany w składzie partnerstwa, prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczość) oraz doświadczenie w konfrontacji z funkcjonującym partnerstwem, a także w organizacji pracy własnego zespołu partnerskiego.

Koszt kursu wynosi 6.000 zł. W ramach I edycji zostaną przyznane stypendia na pokrycie całkowitych kosztów kursu dla 15 uczestników. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 marca 2010 r.
Więcej informacji na www.akademiapartnerstwa.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek