logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Tajemnicze ulice
24.07.2009
Tematy: Wydarzenia

Tajemnicze ulice



Fundacja Arte zaprasza dzieci i młodzież do wspólnego odkrywania tajemnic ulic i uliczek Warszawy. W ramach projektu pn. „Tajemnice warszawskich ulic” dwa razy w miesiącu (od czerwca do września) organizacja aranżuje wycieczki. Projekt ma charakter edukacyjno-kulturalny, a udział w nim jest bezpłatny. Wycieczki prowadzą warszawscy przewodnicy.

W sierpniu wszyscy zainteresowani będą mogli poznać tajemnice ulicy Tamka oraz ulicy Woronicza. We wrześniu swoje zakamarki i ciekawostki odsłoni ulica Chłodna oraz Senatorska.

Po zakończeniu projektu wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział w konkursie z nagrodami p.t. „Historia mojej ulicy”. Czas na przygotowanie i dostarczenie pracy konkursowej, upłynie 25 października br. Nagrodą główną w konkursie jest aparat fotograficzny z nowej kolekcji Casio EX-Z1.

Wybór formy pracy należy do uczestników – może to być praca literacka z ilustracjami (fotografiami), album, fotoreportaż, wywiad z mieszkańcami ulicy, przygotowane w formie tradycyjnej lub elektronicznej. Najlepsze prace znajdą się na płycie DVD będącej mini-przewodnikiem multimedialnym po warszawskich ulicach.

Program jest realizowany przy udziale środków Miasta st. Warszawy. Patrona medialny sprawuje Radio Warszawa.
Szczegóły na www.fundacja-arte.pl
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek