Na 80 citylightach w wiatach przystankowych w Oslo pojawiły się na początku stycznia br. wzorzyste tapety. Na pierwszy rzut oka wyglądały zwyczajnie, ale po przyjrzeniu się im widać, że wzory zbudowane są ze słów i cyfr – komunikatów kampanii.
Na przedmiocie kojarzonym z domem ukryto treści dotyczące przemocy domowej – informacje wyczytane z tapety mówią o tym, że 1 na 6 kobiet doznaje przemocy w swojej rodzinie i że można im pomóc wspierając instytucję powołaną do zajmowania się tym problemem. Kampania "Hidden" Oslo Krisesenter, organizacji pomagającej ofiarom przemocy domowej, ma charakter fundrisingowy – jej celem jest zebranie środków na swoją statutową działalność.
Nazwa kampanii:
Hidden
Czas:
2009.1.5 - 2009.1.18
Nadawca:
Oslo Krisesenter
Media:
Citylighty
Wykonawca:
Kitchen (Oslo)
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy, osoby dorosłe korzystające z transportu miejskiego
Hasło kampani:
Many women are the victims of hidden domestic violence. One in six women are maltreated by their closest relatives. Help us in our work to help women that are the victims of domestic violence. Oslo Krisesenter, bank account 5057 0507 246.
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi