Na 80 citylightach w wiatach przystankowych w Oslo pojawiły się na początku stycznia br. wzorzyste tapety. Na pierwszy rzut oka wyglądały zwyczajnie, ale po przyjrzeniu się im widać, że wzory zbudowane są ze słów i cyfr – komunikatów kampanii.
Na przedmiocie kojarzonym z domem ukryto treści dotyczące przemocy domowej – informacje wyczytane z tapety mówią o tym, że 1 na 6 kobiet doznaje przemocy w swojej rodzinie i że można im pomóc wspierając instytucję powołaną do zajmowania się tym problemem. Kampania "Hidden" Oslo Krisesenter, organizacji pomagającej ofiarom przemocy domowej, ma charakter fundrisingowy – jej celem jest zebranie środków na swoją statutową działalność.
Nazwa kampanii:
Hidden
Czas:
2009.1.5 - 2009.1.18
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
Oslo Krisesenter
Media:
Citylighty
Wykonawca:
Kitchen (Oslo)
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy, osoby dorosłe korzystające z transportu miejskiego
Hasło kampani:
Many women are the victims of hidden domestic violence. One in six women are maltreated by their closest relatives. Help us in our work to help women that are the victims of domestic violence. Oslo Krisesenter, bank account 5057 0507 246.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
14.07.2022
Blisko 100 tys. widzów na bezpłatnych seansach dla dzieci w języku ukraińskim