„Lepiej nie wywoływać wilka z lasu”, „A co, jeśli się okaże, że mam raka” – w ten sposób wiele kobiet tłumaczy sobie zaniechanie badań profilaktycznych. Taki insight stał się punktem wyjścia dla kampanii brazylijskiej organizacji Instituto Mário Pena. Stworzone w jej ramach kreacje prasowe w lekkim, humorystycznym tonie zestawiają sytuacje, w których odkrycie czegoś przed czasem nie jest wskazane (np. chłopak zastaje dziewczynę, z którą idzie na randkę, w wałkach we włosach i maseczce na twarzy), z hasłem „Nie ma wątpliwości, że o niektórych rzeczach nie powinno się wiedzieć wcześniej. O raku powinno”. Dalej można przeczytać: „Rak piersi. Masz większą szansę na wyleczenie, jeśli odkryjesz go wcześniej”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem