────── 18.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - 10 nominacji w kategorii „Świat”
Ta dziewczynka jest głupią suką
„Jestem głupią suką, powinnam w końcu przestać płakać, kiedy zostaję sama na noc, nie można ze mną wytrzymać, do niczego się nie nadaję, nie jestem nawet głupią suką – jestem nikim” – urocza dziewczynka przytula pluszowego misia i recytuje wyzwiska, niczym kwestie doskonale wyuczone w teatrze. Irlandzki oddział agencji Ogilvy przygotował spoty telewizyjne, rozpowszechniane także w internecie, oraz spoty radiowe. Scenariusze poszczególnych spotów składają się z wyznań, jakie codziennie słyszą osoby pracujące w telefonie zaufania ISPCC. Kampania ma zwrócić uwagę na zjawisko przemocy emocjonalnej, która podobnie jak przemoc fizyczna ma niszczący wpływ na rozwój dziecka i jego poczucie własnej wartości.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne