Dokładne zbliżenie kobiecej szyi, na którym widoczne są wszystkie ścięgna, przyciąga wzrok.To w zasadzie wszystko, co pokazano w reklamie "Tree" ("Drzewo"), która została przygotowana przez brazylijską agencję Bees Publicidade.Sens tej ascetycznej reklamy wyjaśnia dopiero hasło: „Nature is life. Destroying one is killing the other” („Natura to życie. Niszczenie jej to zabijanie życia”).
Tylko te dodatkowe informacje pozwalają właściwie zinterpretować zdjęcie umieszczone na plakacie i nie pomylić go na przykład z reklamą kremu przeciwzmarszczkowego. Szyja przypomina pień drzewa – podtrzymuje głowę, tak jak pień podtrzymuje koronę, podobne są także ich faktury. Przede wszystkim jednak, zarówno podcięcie gardła, jak i ścięcie drzewa, powodują śmierć. Kampania ma na celu uświadomić odbiorcom, że zło, które wyrządzają środowisku naturalnemu, chociażby poprzez wycinanie drzew, jest porównywalne z przemocą, a wręcz morderstwem.
Ta prosta w formie, lecz bardzo sugestywna w przekazie kampania została przeprowadzona z okazji Światowego Dnia Środowiska Naturalnego, który przypadł na 5 czerwca.
A. Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem