Kampania „Lifetime of Care million” prowadzona latem 2008 roku w Kanadzie miała pomóc w zebraniu pieniędzy na remont szpitala Credit Valley w Ontario oraz na budowę nowych pomieszczeń. Przyczyna zbiórki była prosta – „As our community grows so do the needs of your hospital.” („Wraz ze wzrostem naszej społeczności, rosną potrzeby twojego szpitala.”)
Akcję promowały trzy kreacje (plakaty i reklamy w prasie lokalnej) przygotowane przez Credit Halley Hospital Foundation we współpracy z agencją Cundari z Toronto.
– Na nadgarstku dłoni starszej osoby na szpitalnej opasce znajduje się informacja „Our E.R. is different from the one on TV. First, we treat over 75,000 cases a year. Second, we aren’t funded by commercials.” („Nasze 'erki’ różnią się od tych z seriali. Po pierwsze, leczymy ponad 75.000 przypadków rocznie. Po drugie, nie otrzymujemy wpływów z reklam”).
– Na dłoni dziecka: „Next year we need to be prepared to perform 16,000 surgeries. Either patients really need our hospital or they really like surgery.” („Musimy być przygotowani na przeprowadzenie 16 tysięcy operacji w przyszłym roku. Albo nasi pacjenci naprawdę potrzebują szpitala, albo naprawdę lubią operacje”).
– Na reku niemowlęcia: „Every year we deliver 5,000 future donors. In the meantime, we’re counting on you.” („Co roku zapewniamy 5000 darczyńców. W międzyczasie liczymy na ciebie.”)
Szpital Credit Valley w Mississauga, w Ontario, oficjalnie został otwarty 5 listopada 1985. Było to możliwe dzięki działającej od 1980 roku Credit Halley Hospital Foundation. Zadaniem fundacji jest pozyskiwanie sponsorów i darczyńców, którzy wspomogliby rozwój i poprawę jakości służby zdrowia.
K.Kamińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz