logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Szpital w potrzebie
24.03.2010
Tematy: Kreacje / printy

Szpital w potrzebie



Kampania „Lifetime of Care million” prowadzona latem 2008 roku w Kanadzie miała pomóc w zebraniu pieniędzy na remont szpitala Credit Valley w Ontario oraz na budowę nowych pomieszczeń. Przyczyna zbiórki była prosta – „As our community grows so do the needs of your hospital.” („Wraz ze wzrostem naszej społeczności, rosną potrzeby twojego szpitala.”)

Akcję promowały trzy kreacje (plakaty i reklamy w prasie lokalnej) przygotowane przez Credit Halley Hospital Foundation we współpracy z agencją Cundari z Toronto.
– Na nadgarstku dłoni starszej osoby na szpitalnej opasce znajduje się informacja „Our E.R. is different from the one on TV. First, we treat over 75,000 cases a year. Second, we aren’t funded by commercials.” („Nasze 'erki’ różnią się od tych z seriali. Po pierwsze, leczymy ponad 75.000 przypadków rocznie. Po drugie, nie otrzymujemy wpływów z reklam”).
– Na dłoni dziecka: „Next year we need to be prepared to perform 16,000 surgeries. Either patients really need our hospital or they really like surgery.” („Musimy być przygotowani na przeprowadzenie 16 tysięcy operacji w przyszłym roku. Albo nasi pacjenci naprawdę potrzebują szpitala, albo naprawdę lubią operacje”).
– Na reku niemowlęcia: „Every year we deliver 5,000 future donors. In the meantime, we’re counting on you.” („Co roku zapewniamy 5000 darczyńców. W międzyczasie liczymy na ciebie.”)

Szpital Credit Valley w Mississauga, w Ontario, oficjalnie został otwarty 5 listopada 1985. Było to możliwe dzięki działającej od 1980 roku Credit Halley Hospital Foundation. Zadaniem fundacji jest pozyskiwanie sponsorów i darczyńców, którzy wspomogliby rozwój i poprawę jakości służby zdrowia.
K.Kamińska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek