Szparka sekretarka
Prawie trzy miliardy ludzi na świecie korzysta z funkcji asystenta głosowego. A właściwie asystentki, ponieważ ponad 92% wirtualnych pomocników przemawia do nas kobiecym głosem. Z drugiej strony badania wskazują, że ludzie spędzają więcej czasu na rozmowach z asystentami głosowymi niż ze swoimi własnymi partnerami. Co więcej, „kobiecy” charakter wirtualnych pomocników sprawia, że męscy użytkownicy sieci często zwracają się do nich w napastliwy czy wręcz obelżywy sposób.
Marka LUX, należąca do portfolio koncernu Unilever, postanowiła zareagować na to w niebanalny sposób. We współpracy z Wunderman Thompson, agencją kreatywną z Singapuru, stworzyła „wtyczkę” zmieniającą wirtualną asystentkę w mistrzynię ciętej riposty. Efekty kampanii Shut up Sexism można podziwiać na filmie poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca