Zakończyło się pierwsze szkolenie z zakresu Planowania i Realizacji Kampanii Społecznych (PiRKS). W szkoleniu wzięło udział 21 organizacji i stowarzyszeń z województwa pomorskiego. Szkolenie organizowane było w ramach Konkursu Kampania Społeczna Roku przez Fundację Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl wraz z partnerem strategicznym konkursu, Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem.
Celem szkolenia było przekazanie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych w planowaniu i realizacji skutecznych lokalnych kampanii. Kampanie społeczne zmieniają postawy, mają wpływ na bezpieczeństwo w ruchu drogowym, zdrowie, środowisko i wiele innych ważnych dziedzin życia społecznego. Niezmiernie ważne jest aby kampanie społeczne były realizowane zgodnie z zasadami marketingu społecznego, a co za tym idzie, były efektywne i przynosiły realne zamiany społeczne – twierdzi Magdalena Wieczerzyńska, organizatorka szkolenia z ramienia Fundacji Komunikacji Społecznej.
Szkolenie pokazało jak bardzo potrzebne są takie inicjatywy. Kilka organizacji mających już zaplanowane kampanie zdecydowało się na zmianę strategii po przebytym szkoleniu. Z ankiet ewaluacyjnych wynika, iż minusem było ograniczenie czasowe – szkolenie trwało tylko dwa dni. Także na pewno jest zapotrzebowanie na takie szkolenie i będziemy starali się kontynuować nasze działania. PiRKS Szkolenia są pionierską inicjatywą na naszym rynku, do tej pory nie było otwartych, bezpłatnych warsztatów z zakresu kampanii społecznych – mówi Paweł Prochenko, prezes Fundacji Komunikacji Społecznej i jeden z prelegentów.
Film ze szkolenia można obejrzeć na portalu kampaniespołeczne.pl oraz na YouTube.
Organizatorzy planują kolejne szkolenia, o których informacja pojawi się wkrótce na stronie www.pirksszkolenia.com.
Partnerzy medialni szkolenia to portal NGO.pl i Proto.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia