logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Szczera reklama, czyli marketing w czasie pandemii
04.06.2020
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Praca i polityka zatrudnienia

Szczera reklama, czyli marketing w czasie pandemii



Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Obostrzenia dotyczące podróżowania czy odwoływanie wielu wydarzeń sprawiają, że znalezienie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek. Jak firmy radzą sobie z taką sytuacją? Agencja kreatywna Oxymoron z Łodzi postawiła na… szczerość.

W swojej najnowszej kampanii firma sięgnęła po #HonestAD, czyli „szczerą reklamę” i zwróciła się z prośbą o pomoc w znalezieniu klientów w formie bezpośrednich komunikatów. Na plakatach Oxymoronu widnieje to samo pytanie w dwóch językach. Po polsku: „Cześć, mamy problemy ze znalezieniem nowych klientów. Pomożesz?”. Oraz w wersji angielskiej: „Hi, We have some trouble with finding new clients. Can you help us?”.

Niskobudżetowa kampania outdoorowa pozostaje w spójności z polityką firmy. Wierzymy że jedynym sposobem na prowadzenie działalności gospodarczej jest bycie wiernym wobec siebie i uczciwym w stosunku do klientów – deklaruje współwłaściciel Oxymoronu, Michał Chlebosz.

Agencja zapewnia, że jeśli ktoś jest w stanie jej pomóc, to ona z pewnością będzie mogła odwdzięczyć się tym samym.

outdoor Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji COVID19 pandemia epidemia COVID-19 SARS-CoV-2 #KampanieWirusowe #ProgramAntywirusowy Praca i polityka zatrudnienia reklama zewnętrzna #HonestAD szczera reklama Agencja kreatywna Oxymoron


Nazwa kampanii:
Cześć, mamy problemy ze znalezieniem nowych klientów. Pomożesz?
Nadawca:
Agencja kreatywna Oxymoron
Media:
reklama zewnętrzna / outdoor
Adresaci:
mieszkańcy Łodzi





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek