Kreacje / printy, Kampanie, Norwegia, Prawa człowieka, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 18.02.2021
Szczepionka nie jest luksusem
W świecie drastycznych nierówności społecznych nawet tak uniwersalne prawa, jak prawo do ochrony zdrowia, stają się dobrami luksusowymi. W wymowny sposób ukazuje to norweska kampania społeczna, przyrównująca szczepionkę na Covid-19 do drogich perfum, na które stać jedynie nielicznych.
Rozwinięciem kampanii są spoty, będące wizualnym „przedłużeniem” posterów. Można je obejrzeć TUTAJ i TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Don't let the vaccine become a luxury
Czas:
2021.1.17
Tematy:
Prawa człowieka, Zdrowie, profilaktyka zdrowotna, uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
Unicef
Media:
print, film
Wykonawca:
Tante Randi, Norway
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
01.03.2021
82% Polaków uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki
-
26.02.2021
Brzydkie słowa to brzydkie hasła
-
26.02.2021
Ruszył portal Onkorodzice.pl
-
26.02.2021
Więcej zieleni, mniej betonu. Wiedeń rewitalizuje Praterstern
-
25.02.2021
„Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów
-
25.02.2021
Radio TOK FM wspiera białoruskie dziennikarki i więźniów politycznych