Kreacje / printy, Kampanie, Norwegia, Prawa człowieka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 18.02.2021
Szczepionka nie jest luksusem
W świecie drastycznych nierówności społecznych nawet tak uniwersalne prawa, jak prawo do ochrony zdrowia, stają się dobrami luksusowymi. W wymowny sposób ukazuje to norweska kampania społeczna, przyrównująca szczepionkę na Covid-19 do drogich perfum, na które stać jedynie nielicznych.
Rozwinięciem kampanii są spoty, będące wizualnym „przedłużeniem” posterów. Można je obejrzeć TUTAJ i TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Don't let the vaccine become a luxury
Czas:
2021.1.17
Tematy:
Prawa człowieka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
Unicef
Media:
print, film
Wykonawca:
Tante Randi, Norway
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
DeepSteki
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!