1 kwietnia obchodzony jest Dzień Marnowania Energii (Energy Wasting Day). Tego dnia włączamy piecyki, otwieramy lodówki, przetrzymujemy czajnik na ogniu, pierzemy w pralce np. jedną parę majtek i poruszamy się po mieście wielką terenówką.
Zabawny spot reklamowy z głupkowatym antybohaterem (April Fool) pokazuje w przerysowany celowo sposób jak głupią i bezsensowną rzeczą jest marnowanie energii – to i strata pieniędzy i szkoda dla klimatu. Ma inspirować do zmiany zachowań na proekologiczne. I do wejścia na stronę kampanii www.energywastingday.com
Kampania ma na celu pokazanie wielu prostych sposobów na zminimalizowanie negatywnego wpływu człowieka na środowisko – organizatorzy przekonują, że nigdy dotąd nie było to tak łatwe i że razem, łącząc siły, można zatrzymać negatywne zmiany klimatu.
Inicjatorem kampanii jest organizacja Together z Wielkiej Brytanii, której działalność zainaugurowali Tony Blair i Al Gore w 2007 roku, działająca na rzecz zminimalizowania emisji dwutlenku węgla z gospodarstw domowych. Partnerami działań Together są m.in. firmy Barclaycard, British Gas, Marks & Spencer i Tesco.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik