Spot, w którym jednym z głównych bohaterów jest Warszawa, i potencjalny wzór do naśladowania dla twórców promocyjnych materiałów stolicy, nakręcono z okazji Tour de France.
Podwójnie zatytułowany film „HTC Detour” oraz „Warsaw by bike” zrealizowano dla Academy Films i firmy HTC, sponsora drużyny kolarskiej HTC Detour, przygotowującej się do udziału w wyścigu Tour de France.
– Przez 4 noce ścigaliśmy szalonych rowerzystów śmigających po ulicach Warszawy, robiąc wszystko, by uchwycić najlepsze momenty. Ridersi, których możecie podziwiać należą m.in. do HTC Pro Tour de France, ekipy RedBull, Oakley pro-riders z Kaliforni. Jest tam też kilku naszych specjalistów od BMXów, downhillu, a nawet ulicznych kurierów, którzy razem mkną przez miasto, prezentując całą gamę różnorodnych tricków. – tłumaczy firma, która zrealizowała film – Filmprodukcja.
Warszawa, którą pokonują na rowerach kolarscy mistrzowie robi ogromne wrażenie. Miasto jest kolorowe, klimatyczne, ciekawe. Rowerzyści rozpoczynają swoją wycieczkę od wiaduktów, ulic i tuneli, kończąc na takich atrakcjach jak wesołe miasteczko i wnętrza Pałacu Kultury i Nauki. W intencji sponsora spot ma zachęcać do jazdy na rowerze i poznawania okolicy, w której się mieszka.
„Warsaw by bike” można z powodzeniem prezentować wszystkim tym, którzy zastanawiają się nad przyjazdem do polskiej stolicy.
P. Wajszczak
Nazwa:
HTC Detour
Zasięg:
Polska
Autor:
Filmprodukcja
Data:
8 lipca 2011
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie