Czarna postać pchająca pod górę czerwony głaz i hasło "Syf" pojawiły się na billboardach i plakatach w dużych polskich miastach. Po kilku tygodniach wyjaśniono, że był to teaserowy etap kampanii NZSS "Solidarność", poświęconej zatrudnianiu o umowy cywilnoprawne, potocznie nazywane niekiedy "umowami śmieciowymi", ponieważ nie zapewniają one m.in. ubezpieczenia zdrowotnego i emerytalnego.
Z końcem października ruszyła właściwa odsłona akcji, skierowanej przede wszystkim do młodych ludzi, najczęściej zatrudnianych na umowy o dzieło i umowy-zlecenia. "Syf" przechodzi w "Syzyfa", a pchający kamień nie daje sobie z nim rady i spada ze zbocza. Hasła kampanii brzmią "Nie chcę codziennie zaczynać od zera" i "Stop umowom śmieciowym".
Kampania jest prowadzona przede wszystkim na nośnikach outdoorowych, powstał również spot dostępny w internecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie