logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  22.10.2011

Świeże mile widziane



Otwieracze do puszek i konserw z pewnością przydadzą się przy zamiarze spożycia przetworzonej, pakowanej żywności, jednak nie będą pomocne przy konsumpcji świeżych warzyw i owoców.

Twórcy kampanii „Fresh from the Heart“ w przewrotny sposób wykorzystują tę analogię. W trzech kreacjach ananas, grejpfrut oraz kukurydza są „otwierane“ za pomocą mechanicznych urządzeń niczym puszki zawierające przetworzoną żywność. Kreacje zostały opatrzone hasłem „Yes, we also accept fresh food donations“ („Tak, przyjmujemy również świeżą żywność“)

Nadawcą kampanii jest bank żywności w Calgary, czyli charytatywna instytucja gromadząca zapasy jedzenia, które następnie trafiają do biednych rodzin. Celem kampanii jest przypomnienie osobom przynoszącym dary, że świeża żywność również jest mile widziana. Większość darczyńców przynosi do banku jedzenie w puszkach, makaron, cukier i inne produkty o długim terminie ważności. Kolorowe plakaty mają ich zachęcić do przekazania bankowi świeżych owoców, warzyw, a nawet mięsa i  ryb.
K. Kondracka

————————————————————————

KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Nietypowy, przewrotny pomysł na promocję zbiórki świeżej żywności. Uporządkowa kompozycja, wyraziste zdjęcie połączone z czytelnym hasłem (stylizowanym na retro) oraz odręczną pisanką (dolna informacja) tworzą ciekawy i… bardzo świeży projekt.
Żaneta Strawiak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek