Otwieracze do puszek i konserw z pewnością przydadzą się przy zamiarze spożycia przetworzonej, pakowanej żywności, jednak nie będą pomocne przy konsumpcji świeżych warzyw i owoców.
Twórcy kampanii „Fresh from the Heart“ w przewrotny sposób wykorzystują tę analogię. W trzech kreacjach ananas, grejpfrut oraz kukurydza są „otwierane“ za pomocą mechanicznych urządzeń niczym puszki zawierające przetworzoną żywność. Kreacje zostały opatrzone hasłem „Yes, we also accept fresh food donations“ („Tak, przyjmujemy również świeżą żywność“)
Nadawcą kampanii jest bank żywności w Calgary, czyli charytatywna instytucja gromadząca zapasy jedzenia, które następnie trafiają do biednych rodzin. Celem kampanii jest przypomnienie osobom przynoszącym dary, że świeża żywność również jest mile widziana. Większość darczyńców przynosi do banku jedzenie w puszkach, makaron, cukier i inne produkty o długim terminie ważności. Kolorowe plakaty mają ich zachęcić do przekazania bankowi świeżych owoców, warzyw, a nawet mięsa i ryb.
K. Kondracka
————————————————————————
KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Nietypowy, przewrotny pomysł na promocję zbiórki świeżej żywności. Uporządkowa kompozycja, wyraziste zdjęcie połączone z czytelnym hasłem (stylizowanym na retro) oraz odręczną pisanką (dolna informacja) tworzą ciekawy i… bardzo świeży projekt.
Żaneta Strawiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…