Naga Joanna Krupa, przyodziana tylko w krzyż, unosząca się ponad szczeniętami w kościele to reklama nowej kampanii – to nie powinno nikogo zaskoczyć – PETY. Tym razem ta znana i wyrazista w swoich działaniach reklamowych organizacja zachęca do adoptowania psów. Przekonuje by być świętym dla zwierząt – przygarniać te, które znajdują się w schroniskach, nie kupować. Ekolodzy tłumaczą, że psy, które są sprzedawane, pochodzą przeważnie z fabryk zwierzęcych – "biznesowych" hodowli, gdzie przechowuje się je w ciasnych metalowych klatkach, bez możliwości wychodzenia i zabawy z innymi psami, bez dbałości o ich naturalne potrzeby.
Polska aktorka i modelka zasłynęła ostatnio udziałem w amerykańskiej edycji "Tańca z gwiazdami", gdzie zajęła 4. miejsce. Teraz ma szansę zasłynąć jako ta, która zbulwersowała instytucje kościelne, już protestujące przeciwko takiej formie kampanii.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem