Naga Joanna Krupa, przyodziana tylko w krzyż, unosząca się ponad szczeniętami w kościele to reklama nowej kampanii – to nie powinno nikogo zaskoczyć – PETY. Tym razem ta znana i wyrazista w swoich działaniach reklamowych organizacja zachęca do adoptowania psów. Przekonuje by być świętym dla zwierząt – przygarniać te, które znajdują się w schroniskach, nie kupować. Ekolodzy tłumaczą, że psy, które są sprzedawane, pochodzą przeważnie z fabryk zwierzęcych – "biznesowych" hodowli, gdzie przechowuje się je w ciasnych metalowych klatkach, bez możliwości wychodzenia i zabawy z innymi psami, bez dbałości o ich naturalne potrzeby.
Polska aktorka i modelka zasłynęła ostatnio udziałem w amerykańskiej edycji "Tańca z gwiazdami", gdzie zajęła 4. miejsce. Teraz ma szansę zasłynąć jako ta, która zbulwersowała instytucje kościelne, już protestujące przeciwko takiej formie kampanii.
zobacz także
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni