Naga Joanna Krupa, przyodziana tylko w krzyż, unosząca się ponad szczeniętami w kościele to reklama nowej kampanii – to nie powinno nikogo zaskoczyć – PETY. Tym razem ta znana i wyrazista w swoich działaniach reklamowych organizacja zachęca do adoptowania psów. Przekonuje by być świętym dla zwierząt – przygarniać te, które znajdują się w schroniskach, nie kupować. Ekolodzy tłumaczą, że psy, które są sprzedawane, pochodzą przeważnie z fabryk zwierzęcych – "biznesowych" hodowli, gdzie przechowuje się je w ciasnych metalowych klatkach, bez możliwości wychodzenia i zabawy z innymi psami, bez dbałości o ich naturalne potrzeby.
Polska aktorka i modelka zasłynęła ostatnio udziałem w amerykańskiej edycji "Tańca z gwiazdami", gdzie zajęła 4. miejsce. Teraz ma szansę zasłynąć jako ta, która zbulwersowała instytucje kościelne, już protestujące przeciwko takiej formie kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa