Hasło "Nie daj się oskubać" towarzyszy choince pozbawianej igieł i ozdób. Kampania prowadzona przez Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie zwraca uwagę na wzmożoną aktywność kieszonkowców w okresie przedświątecznym. Plakaty i spoty z poradami, jak uniknąć kradzieży, czyli nie dać się "oskubać" będą towarzyszyły pasażerom komunikacji miejskiej od 11 do 24 grudnia w autobusach, tramwajach, pociągach metra i Szybkiej Kolei Miejskiej. Spoty będą wyświetlane na monitorach w pojazdach komunikacji miejskiej oraz na ekranach na stacjach metra.
ZTM – we współpracy z Wydziałem Wywiadowczo-Patrolowym Komendy Stołecznej Policji – opracował zasady, których przestrzeganie utrudni kieszonkowcom :pracę":
- zamkniętą torebkę trzymać zawsze przed sobą
- nosić przy sobie tylko niezbędną gotówkę
- nie pokazywać zawartości portfela
- nie nosić portfela w tylnych kieszeniach spodni
- nie nosić portfela w zewnętrznych kieszeniach ubrania.
Nazwa kampanii:
Nie daj się oskubać
Czas:
2015.12.11 - 2015.12.24
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Polska
Nadawca:
Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie
Media:
Plakaty, spoty na ekranach w komunikacji miejskiej
Adresaci:
Pasażerowie komunikacji miejskiej
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie