logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  04.02.2022

Światowy Dzień Walki z Rakiem. AMS edukuje w 70 miastach Polski



AMS aktywnie włącza się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem – przez cały weekend na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane będą materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia.

4 lutego obchodzimy Światowy Dzień Walki z Rakiem. W związku z tym w najbliższy weekend – od 4 do 6 lutego br. – na nośniki całego systemu digitalowego AMS trafią materiały edukacyjne dotyczące walki z nowotworem. Zapewnią one odbiorcom – w trakcie ich miejskiej aktywności – dostęp do najważniejszych informacji na temat profilaktyki oraz leczenia choroby onkologicznej.

Do akcji z Onkofundacją Alivia angażujemy nasz ogólnopolski system Digital OOH – wyjaśnia Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS. – Wyemitujemy między innymi filmy w Move TV w klubach fitness oraz treści natywne na pasku informacyjnym Digital Citylightów na przystankach.

W ciągu trzech dni na nośnikach AMS w 70 miastach Polski wyemitowanych zostanie ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem. Największy zasięg zapewni komunikacja w ponad 270 fitness klubach premium dzięki ekranom Move TV. Na Digital Citylighty na wiatach przestankowych oraz nośniki Digital Indoor w 42 centrach handlowych trafi sześć spójnych kreacji, które odnoszą się do najczęściej występujących nowotworów, jak rak piersi, szyjki macicy, płuc, jelita grubego czy prostaty.

Rak jest w stanie rozwijać się po cichu przez wiele lat i powoli niszczyć nasz organizm, dlatego badania profilaktyczne są tak ważne – mówi Agnieszka Dolna, koordynatorka ds. programów pomocowych w Onkofundacji Alivia. – Wcześnie wykryty nowotwór daje się wyleczyć nawet w stu procentach. Bardzo ważna jest więc edukacja i dotarcie do szerokiego grona odbiorców.

zdrowie   |  rak   |  outdoor   |  edukacja   |  Światowy Dzień Walki z Rakiem   |  Alivia   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  AMS   |  onkologia   |  nowotwory   | 


Nazwa wydarzenia:
AMS prezentuje materiały edukacyjne dotyczące walki z rakiem w 70 miastach Polski
Czas:
2022.2.4 - 2022.2.6
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
AMS i Onkofundacja Alivia
Media:
outdoor





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 28.09.2023

    Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek