Na wielkim stadionie, wśród setek ludzi, oglądany przez miliony widzów na całym świecie przemawia amerykański polityk – scena niczym z wręczenia medalu za uratowanie świata od zagłady. Mówi o wielkiej bohaterce, znanej i podziwianej przez cały glob, której dziękują m.in. Papież i Dalajlama. Wyczyn Rachel jest jednak dość zaskakujący na pierwszy rzut oka… to prowadzenie samochodu na trzeźwo, bez zażycia nawet niewielkiej dawki narkotyków.
Mowa polityka, sam polityk, jak i wiec są fikcyjne. Są częścią reklamy zrealizowanej przez amerykański departament National Highway Traffic Safety Administration i organizację Ad Council. Jest to kolejna edycja kampanii "Buzzed driving is drunk driving" (Dziabnięty kierowca to pijany kierowca).
Zdecydowano, że reklama zacznie być emitowana w okresie okołoświątecznym, ponieważ jest to okres wzmożonego zażywania narkotyków i picia alkoholu wśród kierowców.
Co roku w USA w wypadkach spowodowanych przez kierowców będących na 'haju’ lub pijanych ginie kilkanaście tysięcy osób – tj. 1 osoba co 45 minut.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem