logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Świat nie pomógł chłopcu
21.04.2015
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Świat nie pomógł chłopcu

Your browser does not support the video tag.


Zaledwie minuta wystarczy, by wyobrazić sobie świat bez opieki zdrowotnej. Brak lekarzy, dostępu do leków, badań oraz sprzętu niezbędnego do ratowania życia pozostawia dzieci bez szans. Siłę smutnego przekazu potęguje obraz matki pochylonej nad łóżkiem chłopca, która wie, że w warunkach funkcjonującej służby zdrowia szanse na uratowanie jej dziecka są ogromne i drugi – gdy z braku jakiejkolwiek opieki, w ciemnym, brudnym pokoju, w samotności wie, że nikt i nic nie uratuje jej dziecka. W tle odbiorca przez cały czas słyszy oddech chłopca, który z każdą sekundą uświadamia mu, że ten drugi umiera, podobnie jak 6 300 000 dzieci którym świat nie zdążył pomóc.

Za pomocą kampanii "A world without healthcare", organizacja Save the Children nawołuje do wspierania jej działań i zwraca uwagę jak ważna jest pomoc i poprawa warunków w krajach rozwijających się.

Katarzyna Płaza                                 



Nazwa kampanii:
A world without healthcare
Czas:
2015.3.1
Nadawca:
Save the Children
Media:
Internet
Wykonawca:
Save the Children
Adresaci:
Potencjalni darczyńcy





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek