Świat nie pomógł chłopcu
Zaledwie minuta wystarczy, by wyobrazić sobie świat bez opieki zdrowotnej. Brak lekarzy, dostępu do leków, badań oraz sprzętu niezbędnego do ratowania życia pozostawia dzieci bez szans. Siłę smutnego przekazu potęguje obraz matki pochylonej nad łóżkiem chłopca, która wie, że w warunkach funkcjonującej służby zdrowia szanse na uratowanie jej dziecka są ogromne i drugi – gdy z braku jakiejkolwiek opieki, w ciemnym, brudnym pokoju, w samotności wie, że nikt i nic nie uratuje jej dziecka. W tle odbiorca przez cały czas słyszy oddech chłopca, który z każdą sekundą uświadamia mu, że ten drugi umiera, podobnie jak 6 300 000 dzieci którym świat nie zdążył pomóc.
Za pomocą kampanii "A world without healthcare", organizacja Save the Children nawołuje do wspierania jej działań i zwraca uwagę jak ważna jest pomoc i poprawa warunków w krajach rozwijających się.
Katarzyna Płaza
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy