Wystartowała kampania „WYBIERAM. JESTEM TATĄ”, organizowana przez Inicjatywę Tato.Net. Jej głównym celem jest promocja ojcostwa jako pasji, w którą można się świadomie zaangażować i czerpać z niej satysfakcję.
Zaplanowana na wrzesień 2017 r. kampania jest kierowana zarówno do mężczyzn będących już ojcami, jak i tych dopiero rozważających założenie rodziny. Jak wyjaśnia dr Dariusz Cupiał, współzałożyciel Fundacji Cyryla i Metodego oraz pomysłodawca Inicjatywy Tato.Net, podstawowe przesłanie nowej kampanii to wskazanie, że bycie tatą to wybór i budowa prawdziwej relacji, a nie przykra powinność czy ciężar.
„Naszym celem jest promowanie świadomego i aktywnego ojcostwa, a więc ojcostwa, którego można i trzeba się uczyć. Chcemy uzmysławiać, że ojcostwo, niezależnie od okoliczności, jest wolną decyzją – decyzją polegającą na wyborze między tym, na co ma się ochotę, a tym, co jest dla nas najważniejsze. Nowa akcja Tato.Net to również odpowiedź na współczesne dylematy młodych mężczyzn, którzy postrzegają ojcostwo jako ograniczenie wolności” – mówi dr Dariusz Cupiał.
Ojcowskie historie i Kluby Ojca
Organizatorzy stawiają na nowe media – Facebook, YouTube i sieć Google. Jednym z głównych elementów kampanii będą krótkie filmy-świadectwa, nagrane przez ojców spotykających się w kilkudziesięciu Ojcowskich Klubach Tato.Net w Polsce i zagranicą.
W kampanii pojawią się też znani ojcowie. Swoje historie o byciu tatą dołożą m.in. Dariusz Kamys, prof. Jan Duda i Marek Kamiński. Działania uzupełnią dystrybuowane lokalnie plakaty i ulotki.
Na zainteresowanych kampanią czekają propozycje WarszTatów Tato.Net – adresowane do ojców w różnej sytuacji życiowej, a także szereg publikacji dotyczących wychowania i ojcowskiej pracy nad sobą. Główną propozycją będzie udział w tegorocznej edycji Forum Tato.Net, które jest organizowane już od niemal dekady przez Fundację Cyryla i Metodego.
IX Międzynarodowe Forum Tato.Net
IX Międzynarodowe Forum Tato.Net będzie punktem kulminacyjnym kampanii „WYBIERAM. JESTEM TATĄ”. Wydarzenie odbędzie się 30 września br. w Hotelu Arche w podwarszawskiej miejscowości Łochów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie