logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  29.05.2013

Świadkowie bez twarzy



Organizacja Crime Stoppers z Toronto, działająca na rzecz zaangażowania obywatelskiego w kwestie bezpieczeństwa, już nie po raz pierwszy przekonuje opinię publiczną, o tym że informowanie odpowiednich organów o przypadkach nadużyć i łamania prawa ma fundamentalne znaczenie, nie tylko dla pomyślnego doprowadzenia do końca poszczególnych spraw, ale przed wszystkim dla budowania wspólnej, bezpiecznej przestrzeni wolnej od przemocy.

Najnowsza kampania zrealizowana we współpracy z agencją DDB postępuje krok naprzód i oprócz przekonywania do aktywnej postawy obywatelskiej, jednocześnie komunikuje, że dane świadka decydującego się na zgłoszenie przestępstwa podlegają pełnej ochronie. Hasło akcji „Ty pozostajesz anonimowy, zbrodnia nie” (You stay anonymus. Crime doesn’t) przypomina o tej procedurze i o tym, że zgłaszający nie wystawia się na żadne zagrożenie czy ryzyko.

Akcja składa się z trzech plakatów przedstawiających handel bronią i narkotykami oraz napad. Na każdym z nich postać świadka umiejscowionego w tle jest nie do zidentyfikowania – pozostaje ukryta niejako za popełnianym właśnie przestępstwem. Ponadto ciemna tonacja plakatów, których akcja dzieje się na utrzymanych w mrocznej stylistyce bocznych, wyludnionych uliczkach, stanowi swego rodzaju groźbę tego, co może się wydarzyć, jeśli przestępstwo nie zostanie zgłoszone. Akcja jest próbą przełamania lęku, jakim obciążeni są świadkowie takich zdarzeń i ma stworzyć atmosferę zaufania i wzajemnego wsparcia między zgłaszającym a służbami przyjmującymi zeznania. Członkowie działający na rzecz organizacji Crime Stopers każdego tygodnia za pośrednictwem spotów, radia, prasy i portali społecznościowych szeroko apelują o zaangażowanie się w akcje policji i innych służb. Przekonują, że tylko te społeczeństwach, których świadomi obywatele obserwują to, co dzieje się w ich otoczeniu i interweniują kiedy zajdzie taka potrzeba, mogą czuć się bezpiecznie.

Marta Reutt


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


  • 09.01.2023

    Posiniaczone statystyki


  • 05.01.2023

    Zabójcy mimo woli


  • 04.01.2023

    Oasis w oazie


  • 04.01.2023

    Prysznic nie tylko dla ciała


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek