logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Nowa Zelandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  11.09.2008

Suszarka jak pociąg, trąbka jak ciężarówka



Natężenie i poziom głośności dźwięku w słuchawkach iPoda czy discmana są równe temu, jaki wytwarza startujący samolot. Hałas wytwarzany przez suszarkę do włosów jest identyczny z tym, jaki słychać gdy przejeżdża pociąg, dźwięk trąbki natomiast jest porównywalny do dźwięku jadącej ciężarówki. Nieustannie jesteśmy narażeni na zbyt mocne bodźce dla naszych uszu, co pokazują znakomite "hałaśliwe" rysunki w layoutach reklamowych do kampanii Turn down the volume. Stanowi ona zachętę do redukowania nadmiernego hałasu wokół siebie.

Ostatni tydzień września (w tym roku 22.09-28.09) obchodzony jest w wielu krajach, w tym i w Nowej Zelandii, jako Tydzień Słuchu. Wydarzenia, jakie mają miejsce w tym czasie oraz kampania poprzedzająca Tydzień mają za zadanie skłonić odbiorców do poddania się badaniom słuchu oraz do zwiększenia ostrożności i dbania o zmysł słuchu. Jest to też czas, który przypomina o osobach niedosłyszących i głuchych.

29 września to Międzynarodowy Dzień Ludzi Głuchych i Języków Migowych.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Turn down the volume
Czas:
2008.9.1 - 2008.9.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
National Foundation for the Deaf Awareness Week
Media:
Billboardy, plakaty
Wykonawca:
DDB (New Zealand)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, w szczególności osoby w wieku 18-30lat
Hasło kampani:
Save your hearing





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 11.08.2022

    „Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek