Każdy z trzech komiksów przygotowany w ramach kampanii „Protect yourself” („Zabezpieczaj się”) opowiada zupełnie inną historię o walorach stosowania prezerwatyw. To ona w każdej z opowieści jest źródłem sukcesu i radości jej bohaterów.
Kampania zrealizowana została w marcu br. i ma przypominać o zasadach bezpiecznego seksu. Temat HIV/AIDS wciąż jest dużym problemem społecznym, a używanie prezerwatyw jest dotychczas najlepszym sposobem zabezpieczania się przed zakażeniem.
Kreacje na rynek amerykański przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z San Francisco na zlecenie francuskiej organizacji AIDES. Twórcami komiksów są Cristiano Siqueira, Mike Kazaleh i Nathan Fox.
AIDES znana jest z prowadzenia bardzo wyrazistych kampanii. Stara się dotrzeć głównie do młodych ludzi i dlatego jej kampanie zazwyczaj bawią, czasami szokują, ale nie moralizują, np.: „Clever Dick”, „Naughty Graffiti”, „Baby, Baby”, „Langue de serpent et cercueil”, „Sexy Fingers”.
K. Zawadzka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia