10-13 marca w Krakowie odbędzie się III Festiwal Odpowiedzialnego Biznesu, organizowany przez Studenckie Forum Business Center Club.
Spotkania skierowane są do wszystkich osób zainteresowanych strategią zrównoważonego rozwoju oraz tematyką CSR. W trakcie festiwalu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z różnymi obszarami działań odpowiedzialnego biznesu oraz zdobycia nowych umiejętności na warsztatach prowadzonych przez specjalistów. W tym roku prelekcje prowadzone będą przez przedstawicieli takich firm, jak m.in. IKEA, Capgemini, Tauron Polska Energia SA czy Provident. Każdy dzień rozpoczyna się konferencją tematyczną, na którą zaproszeni są goście ze znanych firm oraz organizacji. Całe wydarzenie skończy się Galą Zamykającą, na którą zaproszeni są przedstawiciele Business Center Club oraz patroni i współorganizatorzy. Podczas Gali odbędą się także imprezy towarzyszące: konkurs na Eko Konstrukcje czy mini targi firm zajmujących się projektowaniem przedmiotów z recyklingu – Eco design. Patronat honorowy nad tegoroczną edycją objęli m.in. Ministerstwo Gospodarki, UN Global Compact, Business Centre Club oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
W tym roku festiwal przebiegać będzie w następujący sposób:
- 10 marca Akademia Górniczo- Hutnicza – CSR a ekologia
- 11 marca Uniwersytet Jagielloński – CSR w branży kreatywnej
- 12 marca Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie – CSR a przestrzeń pracownicza
- 13 marca Uniwersytet Pedagogiczny- aspekt społeczny CSR
Aktualne informacje można znaleźć na stronie www.festiwalodpowiedzialnegobiznesu.pl oraz na Facebooku.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji