logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Striptease do samego końca
27.06.2009
Tematy: Kampanie, Holandia, Ekologia i środowisko

Striptease do samego końca

Your browser does not support the video tag.


Przestrzegamy przed obejrzeniem tej reklamy osoby wrażliwe. Tu obiecująco zaczynający się pokaz striptease’u kończy się w zupełnie nieoczekiwany brutalny sposób. Krwawy finał jest metaforą odzierania zwierząt ze skóry, kiedy te jeszcze żyją.

Poprzez głośną kampanię organizatorzy chcą uświadomić odbiorcom, że miliony ryb są obdzierane ze skóry i pozbawiane wnętrzności kiedy jeszcze żyją i są świadome. Jest naukowo udowodnione, że ryby odczuwają stres i ból.

Reklamę zrealizowaną w stylu kampanii PETY prowadzi holenderska organizacja Wakker Dier. W rolę striptizerki wcieliła się Ancilla Tilia, modelka pism erotycznych, uhonorowana tytułem Najseksowniejszej Wegetarianki. Spot nawiązuje do jej prawdziwego występu, nagłaśnianego na portalach społecznościowych, który odbył się 22 czerwca i stanowił inaugurację kampanii.

Strona kampanii w pierwszych dniach jej trwania odnotowała 50.000 odwiedzin, a spot reklamowy w ciągu pierwszych kilku godzin został pobrany ponad 10.000 razy.



Nazwa kampanii:
Stripping alive is not ok
Czas:
2009.6.22 - 2009.7.31
Nadawca:
Wakker Dier
Media:
Internet
Wykonawca:
Revolver Media
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Stripping alive is not ok





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek