Przestrzegamy przed obejrzeniem tej reklamy osoby wrażliwe. Tu obiecująco zaczynający się pokaz striptease’u kończy się w zupełnie nieoczekiwany brutalny sposób. Krwawy finał jest metaforą odzierania zwierząt ze skóry, kiedy te jeszcze żyją.
Poprzez głośną kampanię organizatorzy chcą uświadomić odbiorcom, że miliony ryb są obdzierane ze skóry i pozbawiane wnętrzności kiedy jeszcze żyją i są świadome. Jest naukowo udowodnione, że ryby odczuwają stres i ból.
Reklamę zrealizowaną w stylu kampanii PETY prowadzi holenderska organizacja Wakker Dier. W rolę striptizerki wcieliła się Ancilla Tilia, modelka pism erotycznych, uhonorowana tytułem Najseksowniejszej Wegetarianki. Spot nawiązuje do jej prawdziwego występu, nagłaśnianego na portalach społecznościowych, który odbył się 22 czerwca i stanowił inaugurację kampanii.
Strona kampanii w pierwszych dniach jej trwania odnotowała 50.000 odwiedzin, a spot reklamowy w ciągu pierwszych kilku godzin został pobrany ponad 10.000 razy.
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy