Przestrzegamy przed obejrzeniem tej reklamy osoby wrażliwe. Tu obiecująco zaczynający się pokaz striptease’u kończy się w zupełnie nieoczekiwany brutalny sposób. Krwawy finał jest metaforą odzierania zwierząt ze skóry, kiedy te jeszcze żyją.
Poprzez głośną kampanię organizatorzy chcą uświadomić odbiorcom, że miliony ryb są obdzierane ze skóry i pozbawiane wnętrzności kiedy jeszcze żyją i są świadome. Jest naukowo udowodnione, że ryby odczuwają stres i ból.
Reklamę zrealizowaną w stylu kampanii PETY prowadzi holenderska organizacja Wakker Dier. W rolę striptizerki wcieliła się Ancilla Tilia, modelka pism erotycznych, uhonorowana tytułem Najseksowniejszej Wegetarianki. Spot nawiązuje do jej prawdziwego występu, nagłaśnianego na portalach społecznościowych, który odbył się 22 czerwca i stanowił inaugurację kampanii.
Strona kampanii w pierwszych dniach jej trwania odnotowała 50.000 odwiedzin, a spot reklamowy w ciągu pierwszych kilku godzin został pobrany ponad 10.000 razy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem