Na starych, odrapanych murach namalowano sylwetki ludzi: chłopaka z miską karmy, dziewczyny wyprowadzającej psa na spacer, dziecka bawiącego się ze zwierzakiem. Graffiti zaś uzupełniają żywe czworonogi.
Kampania Adopt a dog (Adoptuj psa) ma nakłonić odbiorców do przygarnięcia zwierzaka, przekonując, że jego przyjaźń jest wartościową nagrodą i zaszczytem. Hasło kampanii brzmi „Adopt a dog. You deserve it” (Przygarnij psa. Przecież na to zasługujesz). Twórcy przekazują, że każdy może stać się szczęśliwym właścicielem pupila, dać mu nowy dom i zapewnić właściwą opiekę.
Sposób i wybór miejsca wykonania wielu kojarzyć się może z twórczością artystów takich jak Brytyjczyk Banksy i norweski „Łobuz”. Przy wykonaniu graffiti posłużono się techniką szablonową wykorzystywaną przez tych artystów. Podobne kampanie adopcyjne zainincjowano w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
Kampanię na zlecenie AVA zrealizowała agencja FCS Comunicaçao.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz