Siłą tej kreacji są jej hasła. Sylwetki zalęknionych młodych ludzi towarzyszą sloganom, odwołującym się do popularnych mediów społecznościowych.
„Afraid of all of you” („Obawiam się was wszystkich”) „Scared to show my face” („Boję się pokazać swojej twarzy”) „Made to feel like a twit” („Sprawiono, że poczułem się jak głupek”) – hasła, którymi internauci wyrażają swoje emocje, napisano charakterystyczną czcionką, używaną w logach YouTube, Facebooka i Twittera. Kampania przypomina o problemie cyberprzemocy, dotykającej najczęściej najmłodszych użytkowników internetu i często mającej miejsce za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Kreację na potrzeby organizacji ACT (Avoid Cyberbullying Today) przygotowała agencja Bells & Whistles advertising z indyjskiego miasta Pune.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu