Siłą tej kreacji są jej hasła. Sylwetki zalęknionych młodych ludzi towarzyszą sloganom, odwołującym się do popularnych mediów społecznościowych.
„Afraid of all of you” („Obawiam się was wszystkich”) „Scared to show my face” („Boję się pokazać swojej twarzy”) „Made to feel like a twit” („Sprawiono, że poczułem się jak głupek”) – hasła, którymi internauci wyrażają swoje emocje, napisano charakterystyczną czcionką, używaną w logach YouTube, Facebooka i Twittera. Kampania przypomina o problemie cyberprzemocy, dotykającej najczęściej najmłodszych użytkowników internetu i często mającej miejsce za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Kreację na potrzeby organizacji ACT (Avoid Cyberbullying Today) przygotowała agencja Bells & Whistles advertising z indyjskiego miasta Pune.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka