Kreacje / printy, Kampanie, Egipt, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 09.05.2022
Stop pracy dzieci
Mimo działań wielu organizacji międzynarodowych praca dzieci wciąż pozostaje jednym z największych, nierozwiązanych problemów ludzkości. Pandemia COVID-19 tylko pogorszyła sytuację. O ile w latach 2000-2016 liczba dzieci zmuszanych do pracy systematycznie spadała, o tyle w ostatnich latach postęp w walce z tym procederem zatrzymał się – po raz pierwszy od dwóch dekad. Wedle danych organizacji UNICEF, na całym świecie przymusza się do pracy ok. 160 milionów dzieci.
To właśnie na zlecenie UNICEF-u powstała kampania billboardowa, w wymowny sposób zwracająca uwagę na skalę i powszechność zjawiska. Stop Child Labor (Stop pracy dzieci) jest kampanią studencką. Autorem koncepcji jest Marwa Ali Mahmoud, student Helwan University z Kairu.
Nazwa kampanii:
Stop Child Labor
Czas:
2022.1
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Egipt
Nadawca:
UNICEF
Media:
outdoor
Wykonawca:
advertising school: Helwan University
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza