logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Stop pracy dzieci
09.05.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Egipt, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Stop pracy dzieci



Mimo działań wielu organizacji międzynarodowych praca dzieci wciąż pozostaje jednym z największych, nierozwiązanych problemów ludzkości. Pandemia COVID-19 tylko pogorszyła sytuację. O ile w latach 2000-2016 liczba dzieci zmuszanych do pracy systematycznie spadała, o tyle w ostatnich latach postęp w walce z tym procederem zatrzymał się – po raz pierwszy od dwóch dekad. Wedle danych organizacji UNICEF, na całym świecie przymusza się do pracy ok. 160 milionów dzieci.

To właśnie na zlecenie UNICEF-u powstała kampania billboardowa, w wymowny sposób zwracająca uwagę na skalę i powszechność zjawiska. Stop Child Labor (Stop pracy dzieci) jest kampanią studencką. Autorem koncepcji jest Marwa Ali Mahmoud, student Helwan University z Kairu.

NGO unicef dzieci praca outdoor billboard prawa człowieka walka z przemocą konsumpcjonizm konsumenci Praca i polityka zatrudnienia Egipt kampanie studenckie praca dzieci


Nazwa kampanii:
Stop Child Labor
Czas:
2022.1
Nadawca:
UNICEF
Media:
outdoor
Wykonawca:
advertising school: Helwan University





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek