Kreacje / printy, Kampanie, Egipt, Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 09.05.2022
Stop pracy dzieci
Mimo działań wielu organizacji międzynarodowych praca dzieci wciąż pozostaje jednym z największych, nierozwiązanych problemów ludzkości. Pandemia COVID-19 tylko pogorszyła sytuację. O ile w latach 2000-2016 liczba dzieci zmuszanych do pracy systematycznie spadała, o tyle w ostatnich latach postęp w walce z tym procederem zatrzymał się – po raz pierwszy od dwóch dekad. Wedle danych organizacji UNICEF, na całym świecie przymusza się do pracy ok. 160 milionów dzieci.
To właśnie na zlecenie UNICEF-u powstała kampania billboardowa, w wymowny sposób zwracająca uwagę na skalę i powszechność zjawiska. Stop Child Labor (Stop pracy dzieci) jest kampanią studencką. Autorem koncepcji jest Marwa Ali Mahmoud, student Helwan University z Kairu.
Nazwa kampanii:
Stop Child Labor
Czas:
2022.1
Tematy:
Konsumpcjonizm i konsumenci, Praca i polityka zatrudnienia, Prawa człowieka, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Egipt
Nadawca:
UNICEF
Media:
outdoor
Wykonawca:
advertising school: Helwan University
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
17.05.2022
Ufamy nauce i do naukowców zwracamy się w czasie chaosu informacyjnego
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja