Stoiska second hand w hipermarketach Auchan
Auchan Retail Polska wprowadza testowy projekt – Nowe Życie by Auchan, oparty na gospodarce obiegu zamkniętego. W pięciu hipermarketach sieci na terenie Polski klienci mogą, oprócz dostępnych już kolekcji odzieżowych, takich jak np. marki własnej InExtenso, kupić używane, sprawdzone, czyste i posortowane ubrania innych, znanych marek w opcji „second hand” w bardzo atrakcyjnych cenach. Projekt realizowany jest we współpracy z francuską firmą Patatam, specjalizującą się w odzyskiwaniu i sprzedaży odzieży używanej.
W ramach projektu dostępne są ubrania takich marek jak: Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren, Calvin Klein, H&M, Pepe Jeans, Mango, Zara, Nike, Adidas, Abercrombie&Fitch, Jules oraz Massimo Dutti. Oferta Nowe Życie by Auchan obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, w tym: t-shirty, sukienki, spódnice, spodenki, szorty, spodnie, koszulki polo, koszule, bluzki, kombinezony i bluzy. Ceny kształtują się od 7 do 35 zł w zależności od grupy produktów.
Musimy pamiętać, że tylko niewielki procent tekstyliów na całym świecie jest poddawanych recyklingowi – mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska. – Polscy klienci coraz częściej chcą mieć realny wpływ na środowisko np. poprzez dłuższe użytkowanie produktów, dokonują świadomych wyborów, także na modę patrzą pod kątem ekologii. Możliwość kupienia używanej odzieży znanych i cenionych marek idealnie wpisuje się w ten trend. Pierwsze opinie są bardzo zachęcające.
Projekt Nowe Życie by Auchan jest obecnie realizowany pilotażowo w pięciu hipermarketach: Warszawa Jubilerska, Warszawa Wola, Katowice Reńców, Kraków Bronowice i Kraków Bora. Sieć planuje poszerzenie projektu na kolejne hipermarkety w drugiej połowie roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.03.2024
Bezpłatny podręcznik „Jak pisać o klimacie 2.0” jest już dostępny!
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
28.02.2024
Ruszyła platforma internetowa z bezpłatnymi poradami dla rodziców
-
22.02.2024
Biedronka ogłasza start jubileuszowej edycji Piórka
-
21.02.2024
Kampania, która nigdy nie została wyemitowana
-
20.02.2024
The Real (Teen) Housewives