W tym roku Filipińczyków do wzięcia udziału w akcji Earth Hour zachęcały piękne plakaty ukazujące naturę w całej jej krasie: zdjęcia koralowców czy antarktycznych lodowców. Przyglądając się dokładniej, można dostrzec, że pewne elementy fotografii to nic innego jak wtopione w tło świece- symbol przedsięwzięcia.
Międzynarodowa akcja ruszyła w tym roku po raz piąty. Pomysłodawcą całego przedsięwzięcia jest organizacja World Wide Fund for Nature postanowiła znaleźć sposób na zwrócenie uwagi Australijczyków na problem zmian klimatu i zachęciła ich do wyłączenia światła na godzinę w umówionym dniu o określonej porze. Sukces przedsięwzięcia sprawił, że już następnego roku akcja została przeprowadzona na międzynarodową skalę.Od tamtej pory co roku, pod koniec marca, o tej samej godzinie, świat, a przynajmniej jego część, „gaśnie”. Eventowi towarzyszą zwykle różne imprezy, koncerty, wydarzenia, zachęcając wszystkich do wspólnego wygaszania światła.
Kreację przygotowała agencja Leo Burnett z Manili na Filipinach.
Małgorzata Osowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy