Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 18.02.2021
Starych drzew się nie przesadza
Elder – brytyjska organizacja, opiekująca się starszymi ludźmi w ich miejscach zamieszkania – postanowiła rozpropagować swoją działalność za pomocą nietypowego medium: filmu animowanego metodą poklatkową, wykonanego w całości z filcu i włóczki. Czyli materiałów kojarzących się z miękkością, ciepłem i domem.
W efekcie powstał spot nie tylko zachwycający pod względem jakości wykonania, ale również dający widzowi trudno uchwytne odczucie przytulności i bezpieczeństwa.
Nazwa kampanii:
Roots
Czas:
2021.1.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Elder
Media:
film, animation
Wykonawca:
Love or Fear, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family