Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 18.02.2021
Starych drzew się nie przesadza
Elder – brytyjska organizacja, opiekująca się starszymi ludźmi w ich miejscach zamieszkania – postanowiła rozpropagować swoją działalność za pomocą nietypowego medium: filmu animowanego metodą poklatkową, wykonanego w całości z filcu i włóczki. Czyli materiałów kojarzących się z miękkością, ciepłem i domem.
W efekcie powstał spot nie tylko zachwycający pod względem jakości wykonania, ale również dający widzowi trudno uchwytne odczucie przytulności i bezpieczeństwa.
Nazwa kampanii:
Roots
Czas:
2021.1.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Elder
Media:
film, animation
Wykonawca:
Love or Fear, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
04.04.2025
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
31.03.2025
Ilu Polaków źle znosi zmianę czasu?