logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Stare zwierzęta hodowlane
30.05.2023
Tematy: Kreacje / printy, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Stany Zjednoczone, Edukacja, Konsumpcjonizm i konsumenci, Prawa zwierząt

Stare zwierzęta hodowlane



Czy wiesz, że krowa może żyć aż 48 lat? Świnia utrzymywana w dobrych warunkach ponad 20 lat, a kura – kilkanaście? Co z tego, skoro globalny przemysł spożywczy sprawia, że życie powyższych zwierząt to kwestia miesięcy a czasem zaledwie dni. W efekcie większość ludzi nawet nie wie, jak wyglądają sędziwe kury czy krowy. A ty, kiedy ostatnio widziałeś stare zwierzęta hodowlane?

NotCo, założona w Chile firma, produkująca roślinne alternatywy dla produktów pochodzenia zwierzęcego, sięgnęła po sztuczną inteligencję (A.I.) i za jej pomocą wygenerowała wizerunki starych świni czy owiec. Głównym celem kampanii było uzmysłowienie odbiorcom zależności między naturalnym wiekiem zwierząt a „wiekiem” osiąganym przez nie w warunkach hodowlanych.

Poruszające grafiki trafiły na ekrany cyfrowe i billboardy w wybranych miastach Stanów Zjednoczonych, jak również pojawiły się w krajach, w których działa NotCo: Chile, Brazylii, Meksyku, Argentynie oraz Kanadzie.

CSR outdoor edukacja Stany Zjednoczone konsumpcjonizm konsumenci print digital integrated prawa zwierząt zwierzęta hodowlane chów przemysłowy A.I.


Nazwa kampanii:
What Livestock Would Look Like If They Survived to Full Life Expectancy
Czas:
2023.4.18
Nadawca:
NotCo
Media:
integrated (print, outdoor, digital)
Wykonawca:
AKQA





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek