Francuski oddział Greenpeace, wraz z agencją DDB Paris, prowadzi billboardową kampanię „Greenpeace. Act now” wskazującą na konieczność natychmiastowej ochrony przyrody. Organizacja w dość przewrotnej formie – prezentując rozpowszechnione postawy – wzywa do działania i odpowiedzialnych zachowań. 10 reklam prezentuje 10 różnych bumerangów, w sposób oczywisty symbolizujących, że wszystko kiedyś do nas wróci, w tym i skutki dzisiejszej lekkomyślności i ignorancji:Mógłbym pojechać do pracy metrem, ale mój samochód jest dużo wygodniejszy; We Francji nie zanieczyszczamy środowiska. Używamy energii nuklearnej; Genetycznie modyfikowana żywność jest świetna: możemy jeść wszystkie rodzaje owoców przez cały rok; W naszej firmie, recycling nie jest priorytetem; Jestem odrobinę pedantyczny. Myję samochód co tydzień; Dwa stopnie Celsjusza więcej. I co z tego? To nie koniec świata; Środowisko jest ok. Rząd się nim zajmuje. Takie postawy odbiją się kiedyś na naszej jakości życia. W skali jednostkowej mogą być mało znaczące, ale masowo – prowadzą do nieodwracalnych zniszczeń.
M. Kryńska
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa










