Francuski oddział Greenpeace, wraz z agencją DDB Paris, prowadzi billboardową kampanię „Greenpeace. Act now” wskazującą na konieczność natychmiastowej ochrony przyrody. Organizacja w dość przewrotnej formie – prezentując rozpowszechnione postawy – wzywa do działania i odpowiedzialnych zachowań. 10 reklam prezentuje 10 różnych bumerangów, w sposób oczywisty symbolizujących, że wszystko kiedyś do nas wróci, w tym i skutki dzisiejszej lekkomyślności i ignorancji:Mógłbym pojechać do pracy metrem, ale mój samochód jest dużo wygodniejszy; We Francji nie zanieczyszczamy środowiska. Używamy energii nuklearnej; Genetycznie modyfikowana żywność jest świetna: możemy jeść wszystkie rodzaje owoców przez cały rok; W naszej firmie, recycling nie jest priorytetem; Jestem odrobinę pedantyczny. Myję samochód co tydzień; Dwa stopnie Celsjusza więcej. I co z tego? To nie koniec świata; Środowisko jest ok. Rząd się nim zajmuje. Takie postawy odbiją się kiedyś na naszej jakości życia. W skali jednostkowej mogą być mało znaczące, ale masowo – prowadzą do nieodwracalnych zniszczeń.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa
-
17.01.2025
Świat się nie zawali