Francuski oddział Greenpeace, wraz z agencją DDB Paris, prowadzi billboardową kampanię „Greenpeace. Act now” wskazującą na konieczność natychmiastowej ochrony przyrody. Organizacja w dość przewrotnej formie – prezentując rozpowszechnione postawy – wzywa do działania i odpowiedzialnych zachowań. 10 reklam prezentuje 10 różnych bumerangów, w sposób oczywisty symbolizujących, że wszystko kiedyś do nas wróci, w tym i skutki dzisiejszej lekkomyślności i ignorancji:Mógłbym pojechać do pracy metrem, ale mój samochód jest dużo wygodniejszy; We Francji nie zanieczyszczamy środowiska. Używamy energii nuklearnej; Genetycznie modyfikowana żywność jest świetna: możemy jeść wszystkie rodzaje owoców przez cały rok; W naszej firmie, recycling nie jest priorytetem; Jestem odrobinę pedantyczny. Myję samochód co tydzień; Dwa stopnie Celsjusza więcej. I co z tego? To nie koniec świata; Środowisko jest ok. Rząd się nim zajmuje. Takie postawy odbiją się kiedyś na naszej jakości życia. W skali jednostkowej mogą być mało znaczące, ale masowo – prowadzą do nieodwracalnych zniszczeń.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów