logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Środowisko jest ok. Rząd się nim zajmuje.
15.05.2009
Tematy: Kreacje / printy

Środowisko jest ok. Rząd się nim zajmuje.



Francuski oddział Greenpeace, wraz z agencją DDB Paris, prowadzi billboardową kampanię „Greenpeace. Act now” wskazującą na konieczność natychmiastowej ochrony przyrody. Organizacja w dość przewrotnej formie – prezentując rozpowszechnione postawy – wzywa do działania i odpowiedzialnych zachowań. 10 reklam prezentuje 10 różnych bumerangów, w sposób oczywisty symbolizujących, że wszystko kiedyś do nas wróci, w tym i skutki dzisiejszej lekkomyślności i ignorancji:Mógłbym pojechać do pracy metrem, ale mój samochód jest dużo wygodniejszy; We Francji nie zanieczyszczamy środowiska. Używamy energii nuklearnej; Genetycznie modyfikowana żywność jest świetna: możemy jeść wszystkie rodzaje owoców przez cały rok; W naszej firmie, recycling nie jest priorytetem; Jestem odrobinę pedantyczny. Myję samochód co tydzień; Dwa stopnie Celsjusza więcej. I co z tego? To nie koniec świata; Środowisko jest ok. Rząd się nim zajmuje. Takie postawy odbiją się kiedyś na naszej jakości życia. W skali jednostkowej mogą być mało znaczące, ale masowo – prowadzą do nieodwracalnych zniszczeń.
M. Kryńska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek