logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
16.06.2025
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Czechy, Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Z Misją

Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja



Decathlon w Czechach przyczynia się do tego, żeby sport był dostępny dla każdego. We współpracy ze startupem YourLOX udostępnia w miejscach publicznych sportowy sprzęt umieszczony w inteligentnych szafkach. Korzystanie możliwe jest za pomocą aplikacji, jest bezpłatne i trwa 90 minut. 

Szafki ze sprzętem znajdują się m.in. w parkach czy miejskich boiskach. Można wypożyczyć m.in. piłki do piłki nożnej, rakietki do badmintona, kettle czy gumy oporowe. By móc się nim cieszyć wystarczy zainstalować aplikację, zeskanować kod QR, wybrać sprzęt, a po upływie 90 minut zwrócić na miejsce.

Jak podkreśla Jan Černý, Customer Experience Leader marki Decathlon w Czechach, projekt inteligentnych szafek to kolejny krok w długofalowej strategii firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju: – Chcemy promować dzielenie się sprzętem, ograniczać odpady i pokazać, że czasem mniej znaczy więcej.

Pierwsze szafki już działają

Pilotaż obejmuje trzy lokalizacje – dwie w Pradze oraz jedną w Brnie. Decathlon zapewnia sprzęt, a YourLOX odpowiada za technologię i obsługę systemu. Firma deklaruje, że regularnie sprawdza stan sprzętu i wymienia go w razie potrzeby.

oprac. Karolina Sendal

Zdjęcia: Facebook Decathlon – Česká republika








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek