Kampania „Show one’s hand” belgijskiego oddziału Oxfam z grudnia 2007 roku promowała produkty opatrzone znaczkiem Fair Trade, oferowane przez sklepy Oxfamu w całym kraju. Kampania obejmowała zasięgiem belgijskie media drukowane i miała na celu zbudowanie świadomości społecznej wokół idei sprawiedliwego handlu i poinformowanie Belgów o dostępnych produktach. Layouty wykorzystują wizerunki znanych w Belgii osób: premiera Verhofstadta, Elio di Rupo (ekstrawaganckiego polityka z partii socjalistycznej), piosenkarek Lek i Geeny Lisy, Diny Tersago (miss Belgii 2001), Guy Mortiera (redaktora naczelnego HUMO) i Zap Mamy.
Większość projektów opiera się na grze słowno-skojarzeniowej, np. zdjęcie premiera Guy Verhofstadta zanurzonego po szyję w winogronach, z hasłem „Premier cru”, promuje wino Faire Trade. „Cru” oznacza jednostkę w systemie znakowania win, a Cru premiere – to wina bardzo dobrej jakości.
Kampania została przygotowana przez Oxfam bez udziału agencji.
J. Kubiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu