Kampania „Show one’s hand” belgijskiego oddziału Oxfam z grudnia 2007 roku promowała produkty opatrzone znaczkiem Fair Trade, oferowane przez sklepy Oxfamu w całym kraju. Kampania obejmowała zasięgiem belgijskie media drukowane i miała na celu zbudowanie świadomości społecznej wokół idei sprawiedliwego handlu i poinformowanie Belgów o dostępnych produktach. Layouty wykorzystują wizerunki znanych w Belgii osób: premiera Verhofstadta, Elio di Rupo (ekstrawaganckiego polityka z partii socjalistycznej), piosenkarek Lek i Geeny Lisy, Diny Tersago (miss Belgii 2001), Guy Mortiera (redaktora naczelnego HUMO) i Zap Mamy.
Większość projektów opiera się na grze słowno-skojarzeniowej, np. zdjęcie premiera Guy Verhofstadta zanurzonego po szyję w winogronach, z hasłem „Premier cru”, promuje wino Faire Trade. „Cru” oznacza jednostkę w systemie znakowania win, a Cru premiere – to wina bardzo dobrej jakości.
Kampania została przygotowana przez Oxfam bez udziału agencji.
J. Kubiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek