Czwórka młodych osób siedzi przy stole grając w karty. Rozmieszczeni są tak, jakby znajdowali się w samochodzie. I przy stole i w samochodzie można zapoznać się z nowymi osobami. „Make new friends. Carpool” („Zawiąż nowe przyjaźnie. Korzystaj z carpoolingu”) – do carpoolingu (dosł. „wypełniania auta”) zachęca kampania rady okręgowej Rodney – dzielnicy nowozelandzkiego miasta Auckland. To sposób podróżowania polegający na udostępnianiu wolnych miejsc w samochodzie innym osobom. Kierowcy i pasażerowie najczęściej umawiają się na wspólną jazdę przez internet i dzielą między sobą koszty podróży (w odróżnieniu od spontanicznego i bezpłatnego autostopu).
Ten sposób przemieszczania się to nie tylko metoda na poznanie nowych, interesujących ludzi, ale również zmniejszenie kosztów związanych z podróżą samochodem, takich jak paliwo i opłaty za przejazd. „Ridesharing” („Jazda dzielona”) może nieść ze sobą przyjemność oraz stać się alternatywą dla jazdy w pojedynkę. Jednocześnie jest to forma podróżowania przyjazna środowisku, zmniejszająca emisję dwutlenku węgla oraz ruch na drogach. Na stronie akcji można znaleźć kompanów do wspólnej podróży.
Kreacje przygotowane zostały w październiku 2010 r. przez agencję Saatchi & Saatchi z Nowej Zelandii.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala