logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sportowe wyzwania Kompanii Piwowarskiej
07.11.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Sportowe wyzwania Kompanii Piwowarskiej



Pracownicy Kompanii Piwowarskiej podczas akcji Postaw na Ruch 2016 pokonali łącznie 212 236 kilometrów. Inicjatywa zakończyła się 30 września, a przyłączyło się do niej 322 pracowników. 

Zadanie polegało na aktywności fizycznej w postaci jazdy na rowerze lub na rolkach, spaceru, biegu lub pływania kajakiem, a następnie rejestracji pokonanych odległości za pomocą aplikacji. Na uczestników konkursu, którzy zaliczyli dystans 10, 100 i 1000 km, czekały odpowiednio – frotki, bidony z wkładem chłodzącym i pulsometry. Organizator podlicza, że uczestnicy na aktywność fizyczną poświęcili 18 839 godzin, czyli 785 dni, spalili 7 815 417 kcal (co stanowi równowartość 31 013 zjedzonych hamburgerów), a łączny dystans wyzwania to 212 236 km, czyli tyle, ile trasa dookoła Polski zrealizowana 60 razy. 

W tym roku pracownicy KP zorganizowali w Tychach (21 maja) oraz w Poznaniu (26 czerwca) charytatywne rajdy, podczas których jechali na swoich rowerach lub tandemach z cyklistami z klubów niewidomych, a przy okazji „wykręcali” kilometry na rzecz tych organizacji. Dzięki ich aktywnościom przekazano darowizny o łącznej sumie 30 000 na rzecz trzech klubów niewidomych rowerzystów.

Postaw na Ruch 2016 jest kontynuacją akcji Postaw na Rower, którą Kompania Piwowarska realizowała w latach 2014-2015. W 2014 roku rowerzyści z KP, pokonując dystans 58 278 km, przyczynili się do posadzenia 3 tysięcy drzew w Puszczy Knyszyńskiej. W roku 2015 oraz 2016 za zdobyte kilometry wsparli dwukrotnie łączną kwotą 30 tys. zł trzy kluby rowerowe: Wielkopolski Klub Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Niewidomych i Słabowidzących „RAZEM” w Poznaniu, Klub „DUET” działający przy Kole Polskiego Związku Niewidomych z siedzibą w Mikołowie k. Tychów oraz Stowarzyszenie „Pro Sanus” (Klub Turystyki Rowerowej „Eskapada”) w Białymstoku.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek