logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Spokojnych snów
04.08.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Włochy, Prawa człowieka, Organizacje pozarządowe / NGO

Spokojnych snów



Od 2015 roku na Morzu Śródziemnym straciło życie lub zaginęło ponad 25 tysięcy migrantów. Uchodźcy, próbujący dotrzeć do wybrzeży Włoch, porywają się na skrajnie niebezpieczne podróże, podczas których ryzykują życiem i zdrowiem – zarówno z powodu nieprzewidywalnych warunków pogodowych, jak i haniebnych praktyk, stosowanych przez handlarzy żywym towarem.

Kampania, zrealizowana na zamówienie organizacji pozarządowej ACRA, ujmuje niezwykle złożony i dramatyczny problem w wyjątkowo spokojny, wręcz poetycki sposób. Na trzech printach ukazano trójkę migrantów – kobietę, mężczyznę i dziecko – otulonych „kołdrą” z wody morskiej. Na pytanie, czy bohaterowie kampanii stracili życie wśród fal, czy przeciwnie, wreszcie śpią spokojnie po gehennie tułaczki, odpowiedzieć muszą sobie członkowie europejskich rządów i instytucji oraz – my wszyscy.

Włoska organizacja ACRA od ponad 50 lat angażuje się w ochronę praw człowieka, promując kulturę dialogu i solidarności.

NGO uchodźcy migracje outdoor prawa człowieka migranci Włochy osoby w kryzysie uchodźczym kryzys migracyjny


Nazwa kampanii:
Sleep for the innocents
Czas:
2023.7
Nadawca:
ACRA
Media:
print
Wykonawca:
Different, Italy
Hasło kampani:
#letswakeup





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek