Spisek tajnych agentów
Spot stylizowany na współczesny film szpiegowski przedstawia mężczyznę, który musi zmierzyć się z trudnym zadaniem, a na jego drodze stoją specjalnie wyszkoleni agenci. Tym zadaniem jest… definitywne rzucenie palenia, a agenci pracują dla przemysłu tytoniowego.
Kampania zrealizowana przez francuską agencję Phileas wygląda jak fragment filmu akcji, w którym główna postać na każdym kroku musi stawić czoła ogromnej presji, związanej z rzucaniem nałogu. Zadania nie ułatwiają pozbawieni skrupułów funkcjonariusze, którzy uzbrojeni w najnowocześniejszy sprzęt i przede wszystkim w papierosy, zrobią wszystko, by złamać byłego palacza.
Inicjatorem spotu jest National Committee Against Tobacco (Narodowy Komitet Przeciwny Tytoniowi). Organizacja w pomysłowy sposób pragnie uświadomić nie tylko palaczom, ale i wszystkim francuskim obywatelom, że przemysł tytoniowy działa tak, by utrzymać przy sobie palaczy oraz nieustannie pozyskiwać nowych.
Jak przystało na film szpiegowski, bohater nawet na moment nie może tracić czujności. Pokusa i spisek czają się na każdym kroku. Nawet pod koniec spotu znajoma, i wydawałoby się zaufana, osoba przedstawia mu atrakcyjną i uwodzicielską kusicielkę, która na samym początku znajomości proponuje mu przerwę na papierosa.
Spot odsyła do strony internetowej National Committee Against Tobacco, na której zainteresowani znajdą wszelkie niezbędne informacje.
Martyna Kasprzak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki