Śpiewająca kupa i konfetti
Stolec wypływa ze ścieków i postanawia wrócić tam, skąd wyruszył. Przechodzi przez plażę, jedzie przez miasto w autobusie czy wjeżdża po schodach ruchomych. Mimo że po chwili trafia do kosza, wychodzi z niego i kontynuuje swoją podróż, przyklejając się do koła czyjegoś roweru. Nagle mieszkaniec pewnego domu słyszy dzwonek do drzwi. Otwiera je i rozgląda się, ale nikogo nie widzi, chociaż słyszy śpiewane „Happy birthday”. Kiedy spogląda w dół, jego oczom ukazuje się wspomniana kupa.
Jak podkreślają pomysłodawcy kampanii, nie jest to temat, o którym chętnie się dyskutuje, zwłaszcza publicznie. Hasło akcji brzmi „Your poop wants to tell you something” ("Twoja kupa chce ci coś powiedzieć") – dzięki sprawdzaniu stanu odchodów można w porę zauważyć niepokojące objawy (jakie, można dowiedzieć się np. ze strony kampanii) i wykryć raka jelita grubego. Dlatego inicjatorzy kampanii zachęcają do regularnej obserwacji, zwłaszcza mężczyzn po 50. roku życia, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka. Pomysłodawcą jest Dutch Digestive Foundation, holenderska fundacja, zajmująca się badaniami nad chorobami przewodu pokarmowego.
Agnieszka Kliks-Pudlik
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom