Śpiewająca kupa i konfetti
Stolec wypływa ze ścieków i postanawia wrócić tam, skąd wyruszył. Przechodzi przez plażę, jedzie przez miasto w autobusie czy wjeżdża po schodach ruchomych. Mimo że po chwili trafia do kosza, wychodzi z niego i kontynuuje swoją podróż, przyklejając się do koła czyjegoś roweru. Nagle mieszkaniec pewnego domu słyszy dzwonek do drzwi. Otwiera je i rozgląda się, ale nikogo nie widzi, chociaż słyszy śpiewane „Happy birthday”. Kiedy spogląda w dół, jego oczom ukazuje się wspomniana kupa.
Jak podkreślają pomysłodawcy kampanii, nie jest to temat, o którym chętnie się dyskutuje, zwłaszcza publicznie. Hasło akcji brzmi „Your poop wants to tell you something” ("Twoja kupa chce ci coś powiedzieć") – dzięki sprawdzaniu stanu odchodów można w porę zauważyć niepokojące objawy (jakie, można dowiedzieć się np. ze strony kampanii) i wykryć raka jelita grubego. Dlatego inicjatorzy kampanii zachęcają do regularnej obserwacji, zwłaszcza mężczyzn po 50. roku życia, którzy są w grupie podwyższonego ryzyka. Pomysłodawcą jest Dutch Digestive Foundation, holenderska fundacja, zajmująca się badaniami nad chorobami przewodu pokarmowego.
Agnieszka Kliks-Pudlik
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy