────── 17.05.2017
Nie tylko Facebook. Kampanie wykorzystujące różne portale społecznościowe
PETA, międzynarodowa organizacja działająca na rzecz praw zwierząt, do perfekcji opanowała sztukę szokowania. Kampania Fishtagram udowadnia, że aktywiści nie mają również konkurencji w utrudnianiu życia przeciwnikom stojącym z drugiej strony etycznej barykady. Organizacja lobbuje w amerykańskim departamencie rolnictwa wprowadzenie regulacji dot. uboju ryb. Argumentuje, że ryba, też zwierzę, jak krowa, świnia czy kura, tworzy trwałe relacje i czuje ból. By nadać swoim racjom nieco społecznościowej siły, udostępniono użytkownikom Instagramu specjalny filtr – Fishtagram. Zdjęcia wyglądają dzięki niemu jakby były zrobione pod wodą i automatycznie wędrują na twitter’owy profil departamentu rolnictwa oraz lokalnego kongresmana.
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2025
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025
W chłodni
-
06.06.2025
Zepsute bajki
-
03.06.2025
Dziecko samo w obcym mieście