Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 29.08.2022
Spalam się
Władze i policja Dubaju połączyły siły, tworząc kampanię antynikotynową.
Projekty edukacyjne, przestrzegające przed zgubnymi skutkami palenia, to wyjątkowo trudne wyzwanie. Wydaje się, że wszystko już w tym temacie zostało powiedziane. Czasem jednak wystarczy prosty, wręcz łopatologiczny przekaz. W przypadku kampanii Anti-Smoking sięgnięto po bezpośrednie skojarzenie papierosa z osobą, która po niego sięga. Paląc, spalamy samych siebie.
Dwa poniższe printy pojawiły się w przestrzeni publicznej Dubaju, m.in. na billboardach i busbackach (grafikach naklejanych na tył autobusu) oraz jako reklama w mediach drukowanych.
Nazwa kampanii:
Anti-Smoking
Czas:
2022.8
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
Dubai Police, Government of Dubai
Media:
integrated (outdoor, print)
Wykonawca:
Morning Coffee Advertising & Communications, Dubai, UAE
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.09.2023
Dzień Polskiej Muzyki – 1 października rozgłośnie będą grały tylko polskie utwory
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową