Kreacje / printy, Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 29.08.2022
Spalam się
Władze i policja Dubaju połączyły siły, tworząc kampanię antynikotynową.
Projekty edukacyjne, przestrzegające przed zgubnymi skutkami palenia, to wyjątkowo trudne wyzwanie. Wydaje się, że wszystko już w tym temacie zostało powiedziane. Czasem jednak wystarczy prosty, wręcz łopatologiczny przekaz. W przypadku kampanii Anti-Smoking sięgnięto po bezpośrednie skojarzenie papierosa z osobą, która po niego sięga. Paląc, spalamy samych siebie.
Dwa poniższe printy pojawiły się w przestrzeni publicznej Dubaju, m.in. na billboardach i busbackach (grafikach naklejanych na tył autobusu) oraz jako reklama w mediach drukowanych.
Nazwa kampanii:
Anti-Smoking
Czas:
2022.8
Kraje:
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Nadawca:
Dubai Police, Government of Dubai
Media:
integrated (outdoor, print)
Wykonawca:
Morning Coffee Advertising & Communications, Dubai, UAE
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!