logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Pomoc rozwojowa
   ──────  06.12.2009

Sorry dzieci, ale najpierw gospodarka



Szkielety dziecka i karmiącej matki z dzieckiem są głównymi bohaterami kampanii przygotowanej przez Światowy Program Żywnościowy (World Food Programme), agendę ONZ. Ostrzega ona, że jeśli do milionów głodujących na całym świecie nie dotrze pomoc to czeka ich śmierć.

Dramatycznie ekspresyjne plakaty przypominają o potrzebie ciągłej pomocy głodującym. Światowy kryzys finansowy nie może stanowić argumentu na rzecz zmniejszenia pomocy udzielanej najbardziej potrzebującym. Fakty mówią same za siebie: do tej pory na pakiety stymulujące gospodarkę wydano 3 biliony dolarów. 1% tej sumy pozwoliłby na dostarczanie przez cały rok żywność 59 milionom głodujących dzieci.

Hasłami "Myśl globalnie, głoduj lokalnie!" i "Przykro nam dzieci, ale najpierw musimy nakarmić naszą gospodarkę!" Światowy Program Żywnościowy namawia do zmiany proporcji wydawania pieniędzy. Na czarno-białych reklamach przygotowanych przez niemiecką agencję Serviceplan widnieją sugestywne i zatrważające rysunki autorstwa Ralpha Steadmana (kreacje otrzymały złoty medal w konkursie Europe’s Premier Creative Awards 2009).

Szacuje się, że na świecie dotkniętych problemem głodu jest 850 milionów ludzi. Każdego dnia około 24 tysięcy osób umiera z głodu lub z przyczyn powiązanych z nim. Światowy Program Żywnościowy jest największą agencją pomocy humanitarnej – co roku przekazuje żywność średnio 90 milionom potrzebujących, w tym 58 milionom dzieci w co najmniej 80 najbiedniejszych krajach świata.
M.Grzybek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Don’t let the economic crisis divide the world
Czas:
2009.12.1 - 2009.12.15
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Światowy Program Żywnościowy
Media:
Prasa
Wykonawca:
Serviceplan
Adresaci:
Politycy, ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Sorry kids, but we are already breastfeedin’ our economy (Przykro nam dzieci, ale najpierw musimy nakarmić naszą gospodarkę)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek