logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
   ──────  23.05.2022

Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit



Pomaga w przywracaniu godności. Umożliwia uchodźcom zaopatrzenie się w najpotrzebniejsze artykuły. Odpowiada na rosnące wyzwania logistyczne, stojące przed organizacjami humanitarnymi. O czym mowa? O Karcie Pomoc, nowszym produkcie Sodexo, który już trafia do stowarzyszeń, fundacji i innych organizacji non-profit. Przedpłacone Karty Pomoc będą wydawane uchodźcom z Ukrainy i innych krajów objętych wojną, którzy szukają pomocy w Polsce.

Już w pierwszych dniach wojny w Ukrainie docierały do nas sygnały od organizacji pomocowych, że konieczne są rozwiązania ułatwiające logistykę i rozdysponowywanie środków – mówi Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny Sodexo Benefits and Rewards Services Polska. – W odpowiedzi na potrzeby środowiska NGO przygotowaliśmy przedpłaconą Kartę Pomoc, która jest bezpieczną i najszybszą formą dystrybucji funduszy wsparcia. Mając kartę, uchodźca zyskuje swobodę wyboru, na co potrzebuje przeznaczyć środki. Może zakupić rzeczy, które uważa za najpotrzebniejsze w jego aktualnej sytuacji. To jeden z elementów budowania poczucia sprawczości, które zostało mu odebrane z powodu wydarzeń w rodzimym kraju.

Jak zapewniają przedstawiciele Sodexo, korzystanie z Karty Pomoc jest bardzo proste dla użytkownika (obywatela/obywatelki kraju objętego wojną) i nieangażujące dla przekazującego (organizacji non-profit). Natychmiast po otrzymaniu karty można nią płacić w sklepach stacjonarnych. Karta umożliwia również robienie zakupów online. Do jej użytkowania nie jest potrzebne polskie konto bankowe, doładowanie odbywa się zbiorczo, w terminie wskazanym przez organizację, dzięki czemu zapewniony jest najwyższy poziom bezpieczeństwa. Istnieje możliwość wielokrotnego doładowania – nie są więc konieczne spotkania, by przekazać dodatkowe środki, wystarczy, że organizacja ponownie zasili karty.

Sodexo zadbało również o kwestie związane z komunikacją – infolinia i aplikacja mobilna dostępne są w języku ukraińskim, co stanowi duże udogodnienie zarówno dla organizacji, jak i jej podopiecznych. Do karty dołączona jest również ulotka w języku ukraińskim opisująca jej funkcjonalności. Dzięki temu, że użytkownik samodzielnie zarządza środkami na karcie, wzrasta jego samoocena i poczucie niezależności. Z kolei organizacje zyskują odciążenie w codziennych zadaniach. Co istotne, instytucje pomocowe poniosą tylko niezbędne wydatki związane z nabyciem Karty Pomoc, gdyż jej koszt został zredukowany do minimum.

Nie sprint, a maraton – mówi Katarzyna Turska, dyrektor HR w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska. – To zobrazowanie pomagania i zaangażowania społecznego jako maratonu wybrzmiewało w ostatnich tygodniach bardzo często. I słusznie, ponieważ skala potrzeb jest tak duża, że siły, energia i działania wspierające powinny być rozłożone w szerszej perspektywie, długofalowo, w mądry, rozsądny i uważny sposób, gdyż będą one potrzebne jeszcze przez długi czas. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Mastercard w tak szybkim czasie udało nam się stworzyć produkt, który realnie wesprze uchodźców m.in. w zakresie potrzeb żywnościowych.

Z kart przedpłaconych Sodexo korzystają już różne organizacje non-profit, m.in. Polska Akcja Humanitarna i Caritas.

NGO   |  uchodźcy   |  konsumpcjonizm   |  wojna   |  pomoc społeczna   |  Ukraina   |  konsumenci   |  Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji   |  pomoc humanitarna   |  Sodexo   |  Karta Pomoc   |  osoby w kryzysie uchodźczym   | 


Nazwa wydarzenia:
Sodexo wprowadza przedpłaconą Kartę Pomoc
Czas:
2022.5.19
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci, Pomoc społeczna, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Sodexo Benefits and Rewards Services Polska





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek