Każdego roku we Włoszech ponad 37 tysięcy wypadków drogowych zostaje spowodowanych nieuwagą kierowców. A jedną z głównych przyczyn braku koncentracji jest korzystanie ze smartfonów podczas jazdy.
Ten alarmujący i przygnębiający fakt stał się bezpośrednim impulsem do stworzenia kampanii The Social Crash. Inicjatorem przedsięwzięcia jest organizacja AFVS – Associazione Familiari e Vittime della Strada (Stowarzyszenie Rodzin i Ofiar Wypadków Drogowych), której celem jest bezpośrednie i angażujące emocjonalnie podniesienie świadomości społecznej na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Za kreację odpowiada agencja Mynd.






txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
The Social Crash
Czas:
2025.6
Nadawca:
AFVS
Media:
print, digital
Wykonawca:
Mynd, Italy
zobacz także
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…






