12 grudnia odbędzie się ogólnopolskie Święto Kina. Do akcji przyłączają się kina w całej Polsce. Są to zarówno sieci – Multikino, Cinema City, Helios, Cinema 3D – jak i kina tradycyjne.
Święto Kina ma za zadanie popularyzować oglądanie filmów na dużym ekranie (w tym filmów polskiej produkcji), wyrabiać nawyk chodzenia do kina oraz inspirować do rozmów, przemyśleń, ale także do zabawy i relaksu.
Wszystkie kina biorące udział w akcji obniżą ceny biletów do 11 zł na filmy 2D i 14 zł na filmy 3D (plus dopłata za okulary). W kinach wielosalowych na przynajmniej jednej sali wyświetlane będą polskie filmy, natomiast w kinach jednosalowych minimalnie jeden seans będzie polskiej produkcji.
Święto Kina wspiera kampania reklamowa w telewizji, internecie, radio i w prasie. Projekt grafiki wykonał Internet House Piotr Trybał, postacie ilustrował Dawid Ryski. Pozostałe materiały akcji wykonała Chacuna. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom, za koordynację akcji oraz PR agencja Publicity, która przygotowała także kreację do spotu, wyprodukowanego i zrealizowanego przez Platige Image. Szczegóły akcji oraz lista kin uczestniczących dostępne są na stronie www.swietokina.com
Kampania współfinansowana jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS